הרצוג לקול חי: לפיד טעה בתחזית הגירעון וכולנו סובלים

    שלמה בן יוסף No Comments on הרצוג לקול חי: לפיד טעה בתחזית הגירעון וכולנו סובלים
    23:05
    04.05.24
    קובי פינקלר No Comments on פרטים חדשים על חוליית חמאס שחוסלה סמוך לטול כרם

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר האופוזיציה ח"כ יצחק הרצוג אומר למהדורה המרכזית עם בצלאל קאהן כי "ההתבטאות של יעלון היתה חמורה, פוגענית ומיותרת. זה דברים שלא צריכים להיאמר בין שותפים קרובים כמו האמריקאיים. לדעתי יעלון מבטה תפיסת עולם שאין סיכוי להגיע להסדר ולנצח נחיה על חרבנו, אני וחברי חושבים שיש סיכוי לשלום תוך שמירה על בטחון ישראל".

    הוא הוסיף ואמר כי הוא קורה ליאיר לפיד וציפי לבני להיכנס לראש הממשלה לחדר ולשאול אותו גלויות האם הוא בצד של יעלון או בצד של השלום. במקרה והתשובה לא תמצא חן בעיניהם "אני מקווה שהם יתפטרו ויצטרפו אלי להציג חלופה". לדבריו, יש חלופה קואליציונית.

    "יעלון מבטא עמה שמחלחלת בליכוד ומאגפת את ראש הממשלה ומנסה להזיק להסכם המסגרת ולמסמך ההבנות, כנראה שרגע האמת מגיע והשאלה אם הליכוד ייתן צ'אס לשלום".

    גם על לפיד אין להרצוג לומר מילים טובות: 15 מיליארד ש"ח שיכלו ללכת לשירותים של האזרחים, אבל לפיד טעה בתחזית הגירעון וכולנו סובלים. לא זו רק זו הוא העביר כלל חדש איך לחשב את ההוצאה של הממשלה כך שב-2015 יהיה קיצוץ דרמטי בתקציב. "האנשים הללו ממש השתגעו, הם פוגעים בחינוך וברווחה במשטרה ובמה לא" אומר הרצוג.

    "לא נוכל לשמור על רוב יהודי בין הים לירדן בלי הסדר והיפרדות לפלסטינים, אולי הפלסטינים לא יקבלו את הנוסחה אבל אז אנו מגיעים לעם ואומרים לו עשינו את מיטב המאמצים ולא הצלחנו" דברי הרצוג.



    0 תגובות